Witajcie!

Witajcie na moim pierwszym blogu o Panfu! Tutej poznacie nasze pandy i lepiej cały serwer!

piątek, 3 grudnia 2010

WIELKI POWRÓT!!!

HEEEJ!!!!!

Nie wiem czy ktoś tu w ogóle zaglądał od jakichś 2 lat... Wiem, wiem! Nie pisałam. Opuściłam bloga. Ale znów zaczęłam pogrywać w Panfu. Mam nadzieję, że ktoś może nawet przypadkiem, ale tu zajrzy. Dużo czasu zajęło mi same szukanie tego mojego blogaska ;) Ale znalazłam Go i po prostu będę tu od czasu do czasu pisać. Zaraz dodam kolejną notkę w której powiem co się zmieniło na Panfu (znaczy nie wszystko bo jakbym miała streszczać całe dwa lataa....) i ogólnie opiszę swoją Pandziunię ;)) 

Do Zobaczenia ;D


niedziela, 12 kwietnia 2009

Komu zrobić jakiś błyszczacy napis?
Jak ktoś chce to niech napisze jaki ? i kolor?
Ok Lece PA

Witajcie!!!

Dzisiaj notka 3 w 1

Pierwszy temat to taki że zalozyłam bloga (innego) ale nie martwcie się na tym też będę pisać.

--A my będziemy z Tobą pisać tamtego bloga???

Niestety,będę prowadziła go sama

To jego adres


Drugi temat notki to taki że mam bardzo podejrzane zdjęcie
Będzie na początku notki
Ok trzeci temat jest taki ze na plazy jest rozbitek
Trzeba mu pomóc
Oto co trzeba zrobić:
1.Trzeba iść na plaze i z nim porozmawiac
2.Iść do Kamarii ona coś wyjaśni
3.Iść do Lasu i zabrac zioła
4.Iść z tymi ziolami do rozbitka
5.Przyjść do niego we wtorek
Lece!!! Pa!!!

Cześć ponownie!!!!
Mam jeszcze trochę czasu więc napisze o Konkursie ....A więc
Weszłam na blog Pimpka97-Mojego przyjaciela i zobaczyłam informacje o Konkursie...... ale tylko dla dziewczyn
Jeśli chcecie wziąść w nim udział wejdzcie
http://www.wiesci-z-panfu.blogspot.com/
Jak by co biorę w nim udział
Zgłaszajcie się Pandy
Do zobaczenia Pa!!!

Życzenia Wielkanocne

Życze wszystkim WESOŁEGO ALLELUJA
Smacznego Jajka
Miłego spędzenia tego święta w gronie Rodziny!!!!
No to ja już Lece Pa (**

sobota, 11 kwietnia 2009

Jak dojść do lasu???
Takie pytanie padło w komentarzu bodajrze pytała się Gimpka
Już odpowiadam-sama Bolisie śpią
A więc idziemy na Wulkan i klikamy teleskop:
Potem wyświetla nam sie widok i klikamy w dolny lewy róg ekranu
Ps:w tym rogu powinno zapalic sie swiatełko
Ps2:Gimpko mogłabys podac mi swoje gg?

Wędka i posążek w biobliotece

Witajcie!!!
Jest jeden komentarz!!!
--TYLKO JEDEN?!
Tak tylko jeden ty mój psotniku
--Uuu szkoda):
A ja się bardzo cieszę ze jest chociaz jeden!!!
No dobrze ale wracając do tematu notki:
W sklepie z pamiątkami......
--A nie z bolisiami?
Nie trawko
A więc w sklepie z pamiątkami stoi oparta o, ściane wędka nic z nia nie mozna zrobić.Jak myślicie do czego ona słuzy?
A i jeszcze posązek zawsze,jak klikneliście na niego to ten posązek się przewracał a teraz nie? Spróbujcie
Wszyscy-- Do zobaczenia